Pentru o buna colaborare cu Co.Co. Fashion:
- Nu fac schimburi si nu ma intereseaza acest tip de colaborare; - Produsele achizitionate nu se returneaza; - In situatia in care sunt mai multe persoane interesate pentru acelasi produs, imi rezerv dreptul de a livra acelei persoane care a transmis datele pentru livrare; - Toate lucrurile sunt personale si cu descrieri corespunzatoare;
- Rezervarea se face maxim 5 zile;
- Taxe zero pentru plata in cont bancar la ghiseul BRD (nu transfer) daca suma depaseste 45 Ron; + 5 Ron daca suma este mai mica de 45 Ron;
- Prin FanCourier + taxe expediere;
- Prin PayPal + taxe expediere.

Daca doriti orice fel de informatii accesati Contact din stanga paginii.
Va multumesc pentru vizita si colaborare!
Cu drag,
Constanta F.

duminică, 31 ianuarie 2016

Pantofi casual femei - Nr. 36,5 - Noi!

O pereche de pantofi foarte frumosi, din piele naturala, culoarea rosie, un rosu foarte frumos, bareta cu elastic mic in fata care nu permite piciorului sa iasa sau sa alunece si talpa ortopedica inalta de 7 cm. Arata foarte frumos pe picior, ii da o eleganta aparte si sunt foarte usori. Eu mai am o pereche pe alta culoare si stiu cum se comporta la purtare. Eu i-am cumparat pentru mine si in mod special pentru condus pentru ca sunt stabili, bareta este fixa si piciorul se aseaza frumos in pantof, insa am constatat ca imi sunt mici, chiar daca pe ei scrie 37, de fapt sunt potriviti pentru 36 sau chiar 36,5 si pentru un picior nu foarte lat, iar sistemul de retur este greoi si am preferat sa nu fac asta. 
Vor fi expediati in cutia originala. Sunt cumparati de la Marelbo, eu am dat pe ei 160 ron+cost transport, iar acum sunt 140 ron+transport. 
Pretul meu este de 125 ron cu plata in cont si taxe postale zero.
- 125 Ron -







In cele 3 fotografii de mai jos am vrut sa prind culoarea originala, dar nu cred ca am reusit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru interes. Revin cat se poate de rapid cu raspunsul.