Pentru o buna colaborare cu Co.Co. Fashion:
- Nu fac schimburi si nu ma intereseaza acest tip de colaborare; - Produsele achizitionate nu se returneaza; - In situatia in care sunt mai multe persoane interesate pentru acelasi produs, imi rezerv dreptul de a livra acelei persoane care a transmis datele pentru livrare; - Toate lucrurile sunt personale si cu descrieri corespunzatoare;
- Rezervarea se face maxim 5 zile;
- Taxe zero pentru plata in cont bancar la ghiseul BRD (nu transfer) daca suma depaseste 45 Ron; + 5 Ron daca suma este mai mica de 45 Ron;
- Prin FanCourier + taxe expediere;
- Prin PayPal + taxe expediere.

Daca doriti orice fel de informatii accesati Contact din stanga paginii.
Va multumesc pentru vizita si colaborare!
Cu drag,
Constanta F.

vineri, 4 martie 2016

Pantofi dama casual culoarea kaki - nr. 37 - Noi!

Pantofi noi, in cutia originala, din imitatie piele care arata foarte frumos si de calitate, cu platforma de 1 cm si toc de 11 cm. Ideali pentru serviciu sau pentru orice ocazie doriti, sunt foarte comozi si foarte practici. I-am cumparat pentru mine dar sunt putin cam mari. Sper ca mi-a reusit culoarea pantofilor in fotografii, este o culoare foarte frumoasa si foarte practica, as putea spune. Masoara 24 cm. in interior si se potrivesc.
- 55 Ron -







4 comentarii:

  1. Buna seara,
    Da, sunt de vanzare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi lasati datele dvs. - numele, prenumele, adresa unde doriti sa-i expediez si eu va transmit datele contului in care sa expediati banii. In momentul in care banca imi transmite ca au intrat banii, eu va expediez coletul. Multumesc pentru interes. O seara frumoasa.
    Datele contului BRD (plata la ghiseu, nu transfer bancar): IBAN: RO32BRDE441SV26481944410 - Furdui Constanta

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru interes. Revin cat se poate de rapid cu raspunsul.