Pentru o buna colaborare cu Co.Co. Fashion:
- Nu fac schimburi si nu ma intereseaza acest tip de colaborare; - Produsele achizitionate nu se returneaza; - In situatia in care sunt mai multe persoane interesate pentru acelasi produs, imi rezerv dreptul de a livra acelei persoane care a transmis datele pentru livrare; - Toate lucrurile sunt personale si cu descrieri corespunzatoare;
- Rezervarea se face maxim 5 zile;
- Taxe zero pentru plata in cont bancar la ghiseul BRD (nu transfer) daca suma depaseste 45 Ron; + 5 Ron daca suma este mai mica de 45 Ron;
- Prin FanCourier + taxe expediere;
- Prin PayPal + taxe expediere.

Daca doriti orice fel de informatii accesati Contact din stanga paginii.
Va multumesc pentru vizita si colaborare!
Cu drag,
Constanta F.

vineri, 25 martie 2016

Rochie eleganta din dantela in doua culori si gentuta - S/M - Deosebita!

De astazi cu Reducere!

Ultima piesa expusa astazi este una speciala, arata senzational, de efect si foarte frumoasa. Cu siguranta este centrul atentiei la o ocazie speciala. Eu am imbracat-o o singura data la cununia nepoatei mele. Dantela este in zig-zag, in doua culori -negru si auriu- ambele au lame auriu, care nu stiu daca se vede foarte bine in fotografiile facute de mine. Maneca este 3/4 si este doar dantela fara altceva pe dedesubt, decolteul destul de larg si are fermoar aparent, pe spate, lung. Are si gentuta din acelasi material care intregeste efectul special. Am cumparat-o pentru cununia nepoatei si am dat pe ea 370 ron dar nu ma mai incape. 
Jupa este mai scurta decat rochia si se vede foarte frumos prin transparenta dantelei. Marca este POLE & POLE. 
Toate masuratorile sunt facute cu materialul neintins.
- talie 36x2 cm.;
- bust 45x2 cm.;
- maneca 46 cm.;
- solduri 42x2 cm.;
- umeri 38 cm.;
- lungime 93 cm.;
- fermoar 39 cm.
- 200 Ron - - 180 Ron -








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru interes. Revin cat se poate de rapid cu raspunsul.