Pentru o buna colaborare cu Co.Co. Fashion:
- Nu fac schimburi si nu ma intereseaza acest tip de colaborare; - Produsele achizitionate nu se returneaza; - In situatia in care sunt mai multe persoane interesate pentru acelasi produs, imi rezerv dreptul de a livra acelei persoane care a transmis datele pentru livrare; - Toate lucrurile sunt personale si cu descrieri corespunzatoare;
- Rezervarea se face maxim 5 zile;
- Taxe zero pentru plata in cont bancar la ghiseul BRD (nu transfer) daca suma depaseste 45 Ron; + 5 Ron daca suma este mai mica de 45 Ron;
- Prin FanCourier + taxe expediere;
- Prin PayPal + taxe expediere.
Preturile pentru ArtEco HandMade se pot negocia.

Daca doriti orice fel de informatii accesati Contact din lateralul paginii.
Va multumesc pentru vizita si colaborare!
Cu drag,
Constanta F.

vineri, 6 mai 2016

Bine v-am regasit cu drag!

Am revenit, dupa o pauza destul de mare, gandindu-ma ca nu pot renunta la acest blog drag, doar pentru ca timpul nu tine cu mine. Asa ca am revenit si, mai jos, gasiti cateva din noile produse care vor fi afisate pe blog, tinand cont ca in curand vor veni si zile insorite, ca ne-am cam saturat de ploi si frig. 
Va doresc, din suflet, sa aveti zile luminoase si pline de bucurie!
Cu drag,
Constanta F.

Sandale FLEXX nr.36-piele naturala

Sandale LASOCKI nr.36-piele naturala

Sandale POL KANE nr.37-piele naturala
Sandale ALLEGRO nr.36-piele naturala lacuita
Pentru mine rosul este culoarea preferata. Pentru voi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru interes. Revin cat se poate de rapid cu raspunsul.