Pentru o buna colaborare cu Co.Co. Fashion:
- Nu fac schimburi si nu ma intereseaza acest tip de colaborare; - Produsele achizitionate nu se returneaza; - In situatia in care sunt mai multe persoane interesate pentru acelasi produs, imi rezerv dreptul de a livra acelei persoane care a transmis datele pentru livrare; - Toate lucrurile sunt personale si cu descrieri corespunzatoare;
- Rezervarea se face maxim 5 zile;
- Taxe zero pentru plata in cont bancar la ghiseul BRD (nu transfer) daca suma depaseste 45 Ron; + 5 Ron daca suma este mai mica de 45 Ron;
- Prin FanCourier + taxe expediere;
- Prin PayPal + taxe expediere.

Daca doriti orice fel de informatii accesati Contact din stanga paginii.
Va multumesc pentru vizita si colaborare!
Cu drag,
Constanta F.

luni, 16 mai 2016

Rochita delicata si vaporoasa - masura 42

Am incercat sa definitivez astazi ce promisesem ca postez in weekend, pentru ca vremea frumoasa de afara nu mi-a dat voie sa stau acasa si m-a invitat la plimbare.
-//-
O rochita atat de fluida si de usoara incat nici nu o simti, dar care are personalitate si eleganta, chiar daca fotografiile nu reda in totalitate acest lucru. Marca este Pasha, este o rochita cumparata din Israel si pe care am imbracat-o cu mare placere la doua cununii, una acolo si una in tara. Pe cat pare de simpla, pe atat este de delicata. Se asorteaza foarte usor cu o curea eleganta si in mod special una rosie, pe care eu nu am reusit s-o gasesc pentru a-i definitiva eleganta, asa ca am facut cu alte curele. Are cateva pense si putin closata. Imbracata arata foarte bine.
Dimensiuni:
- Umeri 40 cm.;
- Bust 46x2 cm.;
- Talie 44x2 cm.;
- Maneca 52 cm.;
- Lungime 80 cm.
- 45 Ron - 35 Ron -






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru interes. Revin cat se poate de rapid cu raspunsul.