Treceți la conținutul principal

Credinta ca Totul O Sa Fie Bine

Daca tot stam in casa, este obligatoriu sa ne umplem timpul constructiv.  Eu am descoperit lucruri noi si creative de a-mi umple timpul, fara sa las gandurile sa ma acapareze si fara sa-mi pierd timpul uitandu-ma la tv decat cat este necesar. Am invatat sa ma bucur de fiecare zi, de fiecare moment si de fiecare inspiratie care ma ajuta sa ma mentin intr-o stare cu o energie buna. De exemplu, am descoperit multiple moduri de a lucra cu margelele, iar asta chiar ma incanta foarte tare. Drept pentru care am inceput sa folosesc razboiul de tesut margele, pe care il aveam de mult timp achizitionat si nu reuseam sa ma concentrez si sa ma conectez la el de niciun fel. 
In pauze de lucru mai ies prin gradina si ma mai recreez cu gradinaritul. Deci pot sa alternez cu activitatea, nu ma plictisesc. 
Haois este ca, intr-o zi, cand toata lumea umbla si statea la coada pentru mancare, eu eram prin Jumbo sa ma aprovizionez cu diverse materiale. Spre surprinderea mea eram doar 4 persoane in tot magazinul, drept pentru care mi-a facut mare placere sa ma plimb liber si sa nu am nicio grija. 
In aceasta perioada am timp suficient sa ma conectez la mine, la sufletul meu, la activitati care imi ridica energia benefica si am libertatea de a visa la lucruri frumoase, asta nu costa nimic. 
Nu ne face bine negativismul, gandurile nefaste si lipsa de omenie. Sa ne axam pe ce putem face bun in aceasta perioada si nu pe ce nu putem face.
Este foarte important sa gasim ceva pozitiv in toata aceasta izolare si sa nu ne concentram negativ pe repercursiunile care sunt sau vor urma. Mama mea are o vorba, cand nu gaseste explicatii la ceva care nu este bun: "Ce-o vrea Dumnezeu, mama!" Mda!
Sunt persoane greu incercate in aceasta perioada si gandurile noastre sa fie indreptate la unison pentru insanatosirea lor grabnica. Responsabilitatea, mai ales in aceasta perioada, este obligatorie. 
Va urez sanatate maxima, constientizare si responsabilitatea vietilor noastre, a celor dragi noua si a tuturor. 
Avem de trecut un test important si este necesar sa invatam ceva din aceste evenimente care ne tin departe de cei dragi.
Sa ne rugam pentru noi, pentru cei dragi si pentru toata lumea. 



Comentarii