Treceți la conținutul principal

FARA STIRI FALSE! SA TRIEM TOT CE AUZIM SI VEDEM!

Buna dimineata si o zi cu sanatate si seninatate!
In aceasta perioada suntem bombardati de tot felul de stiri si informatii menite sa ne isterizeze, sa ne indoctrineze si sa ramanem docili. Am hotarat ca de astazi sa nu mai dau crezare tuturor informatiilor, venite pe orice cale, indiferent ce subiect abordeaza, fara ca inainte sa verific cat de mult pot. Zilele trecute, am primit o informatie pe care am distribuit-o pentru ca ma revoltase continutul ei, dar s-a dovedit a fi falsa si menita sa denigreze o persoana serioasa. M-a mahnit ca am fost si eu parte in acest angrenaj numit manipulare si mi-am dat seama cat de usor putem cadea in aceste capcane. Nu numai acum, ci intotdeauna. Si mai sunt revoltata pe toate acele mesaje care iti spun sa trimiti la "catralioane" de persoane ca de nu...vai mama ta! 
Sunt scarbita de tot ce inseamna manipulare prin orice mijloace, scopul fiind unul singur: coruptie si indobitocire. Inainte nu aveam atatea informatii pentru care sa depunem eforturi sa le triem si nici nu aveam atatea programe de spalat creierele. Acum primim din toate unghiurile si pozitiile numai dusuri pe creier.
De astazi, ma ocup numai de ce-mi place, ma uit doar la ce-mi face bine si fac curat in acesta stiva informationala debusolanta si manipulatoare. Nu va lasati prada mintea si sufletul sa fie murdarite de toti care isi fac un ideal din a ne vedea taras si in genunchi, ca sa ajungem sa-i rugam sa ne scoata din negura in care ne-a bagat. 
Aveti grija de voi si de cei dragi!
Astazi va prezint ce am lucrat in 2 zile. 
Set Colier la baza gatului si Cercei. Materiale: margele de nisip 2mm. diverse culori, piele naturala, ata speciale de tesut, snur catifea+organza, accesorii cercei.








Comentarii