Treceți la conținutul principal

LIBERUL ARBITRU

Avem libertatea de a gandi, avem libertatea cuvantului si avem libertatea actiunii. 
Dumnezeu ne-a inzestrat cu acest dar minunat si pretios, prin urmare orice decizie luam ne apartine si  trebuie sa ne-o asumam. Alegerile noastre sunt ingradite doar de limitarile noastre venite din neputinta de a vedea dincolo de negura asezata "frumos" in fata noastra, lipsa de vointa care ne impune sa nu facem alegeri sau sa mergem mai departe. 
 „Tot ce găsește mâna ta să facă fă cu toată puterea ta“ (Eclesiastul 9:10).
Urmeaza-ti inima si niciodata nu te vei plictisi!
Pentru ca nu am timp sa ma plictisesc, ideile vin tinandu-se de mana si mi-e greu sa le stapanesc, am timp sa mi le astern pe hartie si de acolo transpuse in munca mea. Astazi mai expun ceva din aceasta munca si sper sa va incante, asa cum ma incanta pe mine.
Colier, creatie proprie, realizat din margele de nisip de 2mm. diverse culori, format din 3 piese impletite si indoite, ata speciala de tesut, accesoriu din argint tibetan si snur Suede de 3mm.
Un colier cu greutate si un cadou inedit pentru cineva drag.

REZERVAT



N.S. - Bucuresti

Comentarii