Treceți la conținutul principal

An nou, proiecte noi. Bine v-am regasit!

Bine v-am regasit pe noul an si mi-as dori sa fie cu sanatate, cu bucurii, cu impliniri, cu pace, cu impacari, cu iertari, cu bunatate, cu dragoste pentru toata lumea si...cu tot ce inseamna sa fim oameni cu suflet. Imi doresc o energie pozitiva pentru ca numai ea mentine vibratia energetica la nivel inalt pentru a duce la bun sfarsit tot ce ne-am propus sa realizam, pe plan spiritual sau material.

Incepand cu anul 2021 mi-am propus sa incep un nou proiect, lucrez la el de ceva vreme, imi ocupa si timpul dar si sufletul. Dintre toate proiectele pe care le-am invatat, incercat, finalizat si expus, as putea spune ca acesta este cel care imi impaca si imi bucura sufletul cel mai mult. Este mai...pe gustul si sufletul meu, imi ocupa atentia destul de mult, imi pune creativitatea la incercare dar si rabdarea, insa atunci cand finalul este unul placut, nu mai conteaza nimic altceva. Noul proiect a presupus invatarea a doua noi tehnici pe care nu le stiam si nici nu avusesem curajul sa le invat, insa dorinta a fost atat de mare incat a invins teama de esec.
Combinarea a doua tehnici a fost o mare incercare pentru mine, ca si tehnicile in sine, dar le-am dus la bun sfarsit.
Este vorba de tehnica decoupage-ului pe hartie de orez si/sau servetele si tehnica vitraliilor si/sau Tiffany.
Este un test placut pe care vreau sa-l trec cu succes.

💝💯

Comentarii

  1. La multi ani si un an cu multe realizari!
    Am cochetat si eu cu tehnica decupajului, se obtin niste produse finale fabuloase...
    Insa tehnica vitraliilor nu am incercat-o si sunt foarte curioasa sa o vad la tine.
    Mult succes si asteptam cu interes primele postari!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani cu sanatate si multe realizari frumoase! De cand am lasat totul sa ma apuc de handmade, nu am avut satisfactie mai mare ca acum, cand am inceput sa lucrez tehnica vitraliilor si a decupajului (in mod special cu hartie de orez, chiar daca este mai scumpa). Insa cu tehnica vitraliilor am inceput putin cu stangul pentru ca, la inceput, am cheltuit bani pe materiale care nu erau bune (asa patim daca ne luam dupa neavizati). Intr-un final am investit in materiale de calitate, dupa ce am reusit sa-mi refac bugetul alocat pentru ele. Nu este greu daca iti place ce faci, indiferent ce faci. Pupici.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Bună!
Aș fi încântată să-ți fiu de ajutor și să-ți răspund la orice întrebare legată de postările din blogul meu.
Mulțumesc și o zi senină să ai.