Treceți la conținutul principal

Bucuria vibranta a revenirii

 Bine v-am regasit!

💦Am lipsit mult din peisajul media mioritico-informational, am facut o pauza de care nu stiam ca am nevoie, m-am redescoperit, am ras, am plans, m-am ascuns, m-am bucurat de evenimentele survenite in viata mea, m-am lasat in voia libera a sentimentelor si mi-am incantat sufletul cu bucuria descoperirii fiecarei zile;

💦 Poate aveam nevoie de un altfel de timp pentru mine, pentru sufletul meu, poate era nevoie de timp ca unele aspecte sa se aseze in spatiul si locul lor, am descoperit oameni noi de care m-am bucurat, oameni vechi care m-au dezamagit si intristat, am descoperit ca bucuria este acolo unde te astepti mai putin sau poate fi pretutindeni;

💦 A fost nevoie de un impuls care m-a facut sa vibrez si sa-mi dau seama ca orice ar face altcineva, nu se compara cu ce pot face eu si numai eu. Acel impuls mi-a fost trimis de o prietena care mi-a redat forta bucuriei venite din lucruri simple. "Impulsul" se regaseste mai jos. Greu de pus in cuvinte ce am simtit cand am ascultat muzica si energia padurii.

💦 Asadar revin cu forte noi, idei noi, creatii noi si imi doresc sa redau bucurie fiecarei zile pe care o descopar cand ma trezesc si ca tot ce realizez sa fie binecuvantat cu magia satisfactiei si a realizarilor frumoase.

💦 Va astept cu noile creatii, dar si cele deja existente, la categoria magazin pe pagina mea:

Sa aveti zile pline de bucurie si cumparaturi cu gust!


Intotdeauna cu drag,
Constanta F.



Comentarii