Treceți la conținutul principal

Legătura dintre un salon de înfrumusețare și handmade

Legătura dintre cele 2 o vei găsi în relatarea de mai jos. Este o întâmplare "caldă", de astăzi.

Pe cât posibil, voi relata discuția cu manichiurista de la salonul unde am fost astăzi...

Deh! Și eu, ca o doamnă care pleacă în concediu și, măcar, strictul necesar să-l am, mai ales că vor fi băi termale. Sic!😜

Așa că m-am relaxat cam 2 ore.

Se știe că la salon se vorbește...de toate. Se vorbește despre una, despre alta, despre unul, despre altul...Așa-i?

In fine, vrute si nevrute. 

Prima oprire a fost la manichira si pedichiura, unde era o fată nouă pe care nu o cunoșteam. La un moment dat a ridicat capul si mă întreabă:

- Ați mai fost la mine?

- Nu.

- Sunt de 1 lună. Sunt nouă, de-aia.

...

Dupa o vreme...

- Am observat medalionul dumnevoastră (arată spre medalionul cu arh. Jofiel pe care-l aveam la gât) și îmi place foarte mult, este altceva față de ce am mai văzut până acum. De unde l-ați luat? Vreau și eu niște cadouri pentru niște prieteni deosebiți...și vreau...altceva, cam așa, că și ei sunt atenți.

- Mă bucur că-ți place. Este realizat din sticlă, eu l-am creat. 

- Wow! Da? Nici nu am mai văzut așa ceva. Si cât costă?

- Uite, îți las adresa blogului și pagina de Facebook și poți să intri să-ți alegi cadouri deosebite pentru prietenii tai. 

Am plecat pentru o altă procedură și când am terminat m-am reîntâlnit cu manichiurista:

- M-am uitat pe blogul dumneavoastră și sunt foarte frumoase. Cred că ați muncit mult la ele...Multă muncă! Sunt deosebite! Dar preturile sunt prea mari, de-asta lumea nu alege handmade-ul...😵

- De unde știi că lumea nu alege handmade-ul? Așa este, nu este pentru toată lumea! Dar știi ce presupune munca de handmade?

- Nuuuu, dar îmi dau seama. Și eu ce fac este cam...tot aia.

- Serios? Dacă tu crezi că este cam tot aia, te-aș ruga sa calculezi timpul pe care-l prestezi la manichiura și pedichiura la un loc, cantitatea de material, indiferent că e clasică sau altfel, prețul final și rezistența în timp, care este de la 1 săptămână la 1 lună. Te-ai gandit la asta? Sunt sigură că nu! 

Eu la o lucrare pot sta și zile întregi, costul materialelor este foarte mare și se reflectă sau nu în preț, iar cel mai important: 

DURATA DE VIAȚĂ  ESTE NELIMITATĂ.

Cred că bătea în retragere, nu știa ce să mai comenteze sau nu s-a gândit că va avea și o replică. 

Prin urmare, astăzi nu am avut o zi prea bună, iar comentariul tipei a fost neavenit. Presupun că pe oricare ar fi enervat așa ceva.

Sau nu? Ce părere aveți sau voi cum v-ați fi descurcat? 

Comparație? În niciun caz. 

Respect toate profesiile și oamenii care se implică într-o activitate și aștept cam același lucru de la ceilalți.

Sau să nu mai am așteptări?

Mă gândesc...

Comentarii