Treceți la conținutul principal

Ren "..."

Bine v-am găsit! 

Nu am un nume și nu știu cum să mă prezint. Mulțumesc anticipat că mă ajutați să-mi găsesc un nume. 

Dar nu orice nume, vă rog, că sunt puțin...pretențios. Și sunt băiat, să nu greșiți! 

Nu am avut timp să-mi găsesc un nume pentru că am trecut prin multe etape și multe emoții pe care le-am depășit cu succes:  

  • alegerea desenului, alegerea sticlei, desenul pe sticlă, decupare pe sticlă, înfolierea cu foiță de cupru a fiecărei bucăți in parte, lipirea/cositorirea bucăților și finalizarea. Foarte important: după fiecare etapă spălăm fiecare piesă și la final spălăm bine de tot piesa toată. Mai jos vă voi prezenta aproape toate etapele, că m-am pozat, să știți.😜

Am crezut că nu mai ajung să mă prezint și să ajung la final. 

Astăzi sunt gata de prezentare.

Am o înălțime de 21 cm și o lungime cam de 17 cm. Gata!💝

P.s. În urma propunerilor voastre am găsit un nume: RENY. Ce spuneți?

140 Ron










Comentarii