Treceți la conținutul principal

Colier "Renaștere"


Găsește propria poveste purtând această bijuterie și încarcă-te cu bucuria care te face să te simți întotdeauna unică și specială. 

Cu siguranță îți va plăcea să cunoști povestea bijuteriei tale, astfel că atunci când o vei purta să se integreze armonios cu și în povestea ta. 
Dar înainte de poveste îți prezint alegerea si reprezentarea culorilor sticlei în care sunt investite încredere, calm, libertate (albastru), speranță, liniște, renaștere <viața> (verde), fericire, succes, abundență (auriu).

Povestea: primul pas a fost alegerea sticlei, am ales 2 bucăți de culori diferite (sticlă specială vitralii), am desenat modelul, am tăiat sticla, am șlefuit-o manual, le-am lipit împreună așteptând 1 zi să se usuce adezivul special, am aplicat firele aurii și, la fel, am așteptat uscarea adezivului, am aplicat banda de cupru și am cositorit. In această etapă a necesitat o spălare cu apă și săpun, după care am continuat cu sudarea/lipirea agățătorii cu cositor si letconul, urmând completarea cu celelalte accesorii, adică finalizarea.

Este aproape gata, dar nu înainte de a trece la prezentarea în imagini, care durează mult și cu bătaie de cap, pentru că la aceasta mă pricep...satisfăcător, reușesc să fac chiar și mai mult de 50 de fotografii care așteaptă retușarea, aprobarea sau...ștergerea. 
Deh!, așa-i când te bagi în asta! 
La final rămâne ce se vede aici, prezentat mai jos.
Dacă am uitat ceva, amintește-mi. 
Ah! am uitat să-ți spun că o poți purta și pe cealaltă parte dacă dorești.
Colier "Renaștere" - prezentare video

0








 - partea din spate


Comentarii