Treceți la conținutul principal

După vacanță...cu chef

Sunt încântată să revin, să-mi reiau activitatea, cu chef, cu gânduri pline de bucurie, cu noi dorințe și speranța de a pune în practică proiectele care stagnează de mult timp și au rămas doar în stadiul de schiță, pitite prin cine mai știe ce locuri prin atelier. 

Îmi doresc și sper să duc la bun sfârșit, măcar, unele dintre ele.

Întotdeauna am fost, sunt și voi rămâne optimistă😇, pentru că optimismul îmi dă o stare bună, pozitivă și pot trece peste obstacole dacă apar.

Din multele mele proiecte schițate, nu am să reușesc să le realizez pe multe dintre ele, nu pentru că nu aș avea timp sau nu mi-ar plăcea să fac asta, ci pentru că la unele eșuez și nu reușesc să trec mai departe. Normal că în astfel de situații stric materialele! Chiar multe, uneori...

Deh! Se mai întâmplă...dar dacă se întâmplă mai des mă întristează pentru că materialele (acum sticla specială vitralii + accesorii) sunt scumpe sau foarte scumpe. 😭🧐

Mă gândesc că poate vi s-a întâmplat și vouă, că doar n-oi fi eu singura! Fac și eu haz de necaz și poate voi deveni mai... atentă că, uneori, prea sunt grăbită.🤦🙆

M-aș bucura să-mi împărtășiți din experiențele voastre în comentarii la această postare.

Comentarii