Treceți la conținutul principal

"Povestea Pietrei" - Omagiu-Cadou - Indisponibil

Mesajele strămoșilor noștri au rămas, multe dintre ele, scrise în piatră și s-au îmbrăcat în veșminte de veșnicie și statornicie, ca urmașii lor sa le prețuiască și sa fie drept îndrumare. 

Bijuteria de astăzi are o energie aparte, conotație emoțională și, bineînțeles, propria-i poveste, scrisă cu emoția timpului și a amintirilor pe care le-am adunat în suflet puse la păstrare. Au așteptat ascunse ani de zile până când, din întâmplare, am citit o poveste: legenda pietrei sacre (o găsiți aici) care m-a inspirat în a crea și eu o poveste. 

Poveste care m-a emoționat și mi-a readus în memorie amintiri ale unor locuri pe care le-am vizitat cu sufletul. Din fiecare loc vizitat am adunat pietricele, așa, ca amintire!😃

Unul din aceste locuri este și Grădina Baha'i din Haifa, Israel, care rămâne și acum emoție pură, puternică și amintiri alese. Am adunat multe pietricele și de aici, ca de altfel de prin toate locurile sfinte din Israel, spre amuzamentul persoanei care mă însoțea. 

Câteva din aceste pietricele se află în bijuteria prezentată astăzi în "Povestea Pietrei", pe care o dăruiesc ca omagiu adus locurilor dragi pe care le-am vizitat și persoanelor speciale pe care le-am cunoscut în Israel și-mi vor rămâne în suflet. 

"Omenirea este un amestec ciudat de sori și pietre de o varietate atât de infinită încât nu mai știm unde un om încetează să mai fie piatră și devine soare." - citat de Panait Istrati

Comentarii