Treceți la conținutul principal

Memento Story ArtEco by ConstaF


Salutare, tuturor! 

Înainte de toate vă mulțumesc, pentru că fără voi nu ar exista povestea ArtEco by ConstaF.

De curând blogul meu a serbat 14 ani și mi-am amintit cum a început totul. 

De fapt blogul a luat ființă pentru a vinde diverse haine din propria garderoba, unele noi cu etichetă sau fără etichetă și unele mai putin purtate. Nu a funcționat și nici nu mi-a plăcut.

L-am abandonat câțiva ani. Când am revenit, l-am reactivat și am început să postez mici obiecte realizate manual. 

Așa a început desfătarea și povestea handmade. 

Denumirea a tot avut de suferit și am modificat-o până am rămas la cea actuală, ArtEco by ConstaF.

👉 Prima activitate handmade a început cu strângerea bețișoarelor de la înghețată (nu erau, ca acum, de cumpărat) pentru a confecționa săniuțe, steluțe și alte ornamente pentru sărbători. 

Atunci am făcut și prima achiziție, un pistol de lipit cu silicon. Unul de proastă calitate, care curgea necontrolat și peste tot era numai silicon.

M-am plictisit repede de aceasta activitate.

Next...

👉 Am început să confecționez păpuși din cârpe adunate de la sora, mama, o prietenă cu atelier de croitorie... Însă nu era simplu... 

Aveam nevoie de multe și în mod special de vatelină. Așa că am făcut o a doua achiziție: vatelina și niște metraje, ace, ațe. Mda! Să fie!😄

Următoarea achiziție a fost o mașină de cusut (e bună la casa omului, deh!). Chiar dacă am crescut cu mașină de cusut în casă, nu știam s-o folosesc deloc.

Am învățat singură împreună cu toate crizele de nervi din dotare și...multe pagube, normal. 

Păpușile le-am donat unor copii sărmani.

👉 Prin urmare, dacă tot aveam mașină de cusut, materiale în dotare și chiar vatelină m-am gândit că n-ar fi rău să fac patchwork. Ușor de zis, greu de făcut. Uff! Tare greu.

Am reușit, totuși, să duc la bun sfârșit 2 păturici pe care le-am făcut cadou, 2 seturi de botez complete, una bleu și una roz, câteva perne, un covoraș și multe borsete pentru cosmetice.

Am renunțat la această activitate, nu era de mine.

Next...

👉 Am început să țes carpete decorative, mi-am realizat singură suportul pe care am țesut și m-am apucat de treabă inspirată de prin cărțile mamei sau diverse modele de pe net. Această activitate mi-a dat o mai mare și mai multă satisfacție. O parte le-am valorificat. Banii s-au evaporat pe alte achiziții. Dacă tot eram la acest capitol, m-am gândit să realizez și brățări din mărgele pe războiul de țesut. Gândit...Făcut.

Următoarea achiziție a fost, normal, un război de țesut pentru brățări, multe mărgele, ace și ațe speciale, etc. În paralel făceam și bijuterii din mărgele cusute cu acul. Între țesut și cusut satisfacția mai mare mi-a dat-o cusutul. Așa că am rămas la cusut bijuterii cu mărgele.

Însă pentru realizarea oricărei bijuterii aveam nevoie de accesorii. De achiziționat. S-a făcut!

Perioada pandemiei m-a găsit ocupată cu bijuteriile cusute cu mărgele.

Timpul a trecut, multe au trecut, multe s-au întâmplat, multe am realizat, multe am pierdut,  multe am mai cumpărat...

O perioadă destul de lungă am stagnat, m-am oprit din orice activitate handmade. 

Am reînceput să mă ocup și de blogul de psihologie, de crearea meditațiilor, de canalul meu de pe YouTube, ambele abandonate din motive pe care acum nu le mai accept. 

Le-am reactivat. Am reactivat și pictura, dragostea mea dintâi.

Între timp descoperisem frumusețea bijuteriilor din sticlă după modelul și tehnica efectuării vitraliilor. 

A fost dragoste la prima vedere. 

Foarte greu, foarte costisitor, foarte obositor și foarte periculos. 

Așa am început următoarea etapă handmade care mi-a adus cele mai multe satisfacții. 

👉 În acest moment pictez și realizez bijuterii din sticlă normală sau sticlă specială pentru vitralii. Bineînțeles alte achiziții, altă preocupare. Chiar cu diplomă în această tehnică. 

Am reușit să combin sticla cu alte materiale, cum ar fi: textile diverse, linkuri metalice, piatră, mărgele, foițe de aur, tehnica șervețelului, metale, vopsea, fire textile și alte materiale.

A fost și este cea mai costisitoare de până acum.

Povestea handmade nu se oprește niciodată, nici nu-mi doresc, voi continua să creez cu sufletul, exact așa cum îmi dictează inima și să investesc în fiecare bijuterie energia pe care o "cere" la momentul creației.

Preocupările mele sunt și rămân creative, ele vin din străfundul sufletului meu. 

Vă invit la comentarii, vă invit să vă spuneți povestea și vă invit în a vă alege cadourile așa cum vă dictează sufletul.

Nu uita: 

#DăruieșteBucurie

Comentarii

  1. O poveste foarte frumoasă! Dar această poveste este imaginea sufletului tău. Nu oricine poate să facă lucruri minunate cum sunt creațiile tale. Frumusețea obiectelor creeate de tine, arată de fapt frumosul din sufletul tău. Faptul că ai trecut de la a vinde haine la crearea unor bijuterii atât de minunate ,înseamnă EVOLUTIE. Mă bucur foarte mult că faci parte din viața mea! În viață, este minunat să te înconjori de oameni care au sufletul plin de frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Rodica. Multumesc pentru aprecieri.
      La un asa comentariu care iti incarca si incanta sufletul cu bucurie si incantare, ce mai pot adauga, decat ca mi-ai facut ziua mai frumoasa si imi dai incredere in tot ce fac.
      Si eu sunt incantata ca am cunoscut un om atat de minunat cum esti tu si apreciez mult tot ce faci tu si, in mod special apreciez Omul pe care cu bucurie l-am cunoscut. Te imbratisez.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Bună!
Aș fi încântată să-ți fiu de ajutor și să-ți răspund la orice întrebare legată de postările din blogul meu.
Mulțumesc și o zi senină să ai.