Treceți la conținutul principal

"Strălucire în Culori" - Set cercei și pandantiv

Sunt încântată să vă pirezint setul "Strălucire în Culori", care face parte din noul proiect de care vă scriam în postarea După vacanță...cu chef, care a început cu emoții dintre cele mai alese. 

Îmi place să mă reinventez și, în egală măsură, îmi plac emoțiile care stimulează bucuria noilor idei, am continuat să-mi duc la bun sfârșit ce mi-am propus. Setul expus astăzi este primul pe care îl prezint din noul proiect și mă bucur tare mult că am reușit să-l finalizez și vă destăinuiesc că eram nerăbdatoare. A fost o muncă migăloasă dar...plăcută.

Noul proiect presupune noi combinații cu sticla și este vorba de a combina sticla normală sau sticla specială pentru vitralii cu foițe metalice diverse culori.

Dimensiuni: Medalion - L-8 cm., Cercei - L-5 cm., realizați din sticlă și foiță metalică aurie,  accesorii bronz.

85 Ron

Comentarii