Treceți la conținutul principal

Călătorie...către suflet - pandantiv de sticlă


Imaginează-ți că ești într-o călătorie mult visată...de suflet.

Unde ești, în ce călătorie? Ce aduci din călătoriile tale? 

Eu, de exemplu, adun pietricele de oriunde merg, spre amuzamentul tuturor. 😂

Am fost în Turcia de curând și m-am întors cu multe amintiri frumoase. 
Una dintre ele este această pietricică atașată la acest medalion pe care l-am numit "Călătorie...către suflet".

Conceput să simbolizeze sufletește fiecare călătorie pe care dorești să o faci și în care să acumulezi amintiri frumoase și de neuitat.

Realizat din sticlă specială pentru vitralii și sârmă Cupru în care am înlănțuit pietricica precum amintirile din suflet.
Triunghiul simbolizează armonia, echilibrul, integrarea...etc.

0













Comentarii