Treceți la conținutul principal

DESPRE...COMUNICARE


Pentru ca in aceasta perioada "de criza" m-am gandit sa scriu cate ceva si sa postez cate ceva ce mai mesteresc fara sa afisez preturi, tot asa voi continua si astazi. Daca cineva este interesat de ceva ce mesteresc, ma poate intreba, nu ma supar absolut deloc. Macar asa voi sti ce-i cu mine pe aici. Ha! Ideea este ca nici macar nu stiu daca intereseaza pe cineva ce scriu eu sau ce fac eu, daca ma viziteaza cineva (pe blog) sau... In afara de doamna Corina - https://madamek10.blogspot.com/, nimeni nu a facut niciun comentariu. De fapt, au fost cateva situatii cand am cerut parerea "colegelor" si nimeni nu m-a bagat in seama.
Acum, ma intreb daca scriu aberatii sau realizez aberatii. Nici una, nici alta, ci doar ca in aceasta comunitate de blogeri, in care "ne ajutam" reciproc cu adresa blogurilor ca si reclama, in rest...nicio comunicare, niciun ajutor, nici macar atunci cand se cere. Nimic. Imi pare rau. 
Poza de mai jos am mesterit-o cu migala dar cu muuuuulta dragoste. Chiar imi place ce fac! Wow! Si plus de asta ma ajuta sa trec prin criza cu usurinta. Acum vine si "normalitatea"!
Domnul profesor, Florin Tudose, care mi-a fost profesor (sunt mandra de asta) spunea ca intre normalitate si anormalitate nu exista nicio granita.

Comentarii