Treceți la conținutul principal

Intrebari - Raspuns referitoare la Preturile Produselor

Buna dimineata si bine v-am regasit!
Am primit un mesaj de la o prietena care ma intreba de ce nu pun preturile la produsele expuse, ca s-a tot uitat crezand ca nu vede bine. Motivul pentru care nu am pus preturile este ca in aceasta perioada m-am gandit ca vanzarile sunt, oarecum, stopate si ca oamenii nu prea sunt interesati de cumparaturi. Am ales doar sa le expun si sa adaug ganduri, idei, sustinere etc. Incepand de astazi, intr-o alta postare, o sa afisez preturile produselor si cu toate detaliile, iar cine este interesat ma poate contacta la art.eco.hand.made@hotmail.com  sau la rubrica din stanga paginii "Parerea ta conteaza"Livrarea se va face prin Posta Romana, curieri (acesta o sa cam dureze, fiind foarte ocupati) + transport in functie de comanda si pretul final. Multumesc. Va doresc zi senina, cu spor si bucurie.

Comentarii